Assortimentscoördinator

28 tot 36 uur | HBO | Ondersteunende diensten

Solliciteer

Kun jij de markt op assortimentsniveau steeds een stap voor blijven, denk je op tactisch niveau, weet je veel van medische artikelen en wil je regelmaat in je werktijden maar meer dan voldoende dynamiek in het werk? Wij hebben een baan klaarliggen waarbij je te maken krijgt met turbulentie, onzekerheid en constante beweging op de nationale en internationale markt. Maak je maar ready voor een super uitdagende functie!

HomeAlle vacaturesAssortimentscoördinator

Wat ga je doen?
In de functie van assortimentscoördinator adviseer en coördineer jij op het gebied van de inkoop van (medische) hulpmiddelen voor onze organisaties; twee ziekenhuizen, een verzorg- en verpleegorganisatie en een gehandicaptenzorg organisatie. Jij bent, samen met de strategisch inkopers en collega assortimentscoördinator, dé link tussen de organisaties en de leveranciers in de samenstelling van ons assortiment. Als assortimentscoördinator sta je met enige afstand tot de dagelijkse spanning in de supply chain, je hebt regie over het assortiment en het is jouw zaak om toelevererupties voor te zijn. Je denkt tactisch, kent onze leveranciers, de spanningen in de markt, je denkt aan alternatieven en je geeft advies ten aanzien van het aanschaftraject. Je draagt mede zorg voor de naleving van de richtlijnen en wetten op het gebied van medische hulpmiddelen en je bent betrokken bij de kwaliteitszorg binnen Inkoop, zoals de afhandeling van klachten, re-calls en VIM-meldingen. Daarnaast initieer en begeleidt je projecten en je werkt nauw samen met de (zorg) professionals van diverse disciplines, die je gevraagd en ongevraagd van advies voorziet. Naast kwalitatieve adviezen betreft dit ook adviezen op het gebied van kostenbeheersing. Kortom, van verveling is geen sprake!

Je maakt deel uit van de afdeling Inkoop. De afdeling bestaat verder uit drie strategisch inkopers, een collega assortimentscoördinator en een MAAT-commissie procesvoorzitter. Je zult veel samenwerken met de collegas die de dagelijks cliënten en patiënten bedienen, ook het team operationele inkoop en crediteurenadministratie met ook assortimentsbeheer zijn directe sparringpartners. Onze organisaties kenmerken zich door een no nonsens mentaliteit en de menselijke maat. Werken bij CuraMare is werk met echte betekenis en impact.

Wat geven wij?
Dit krijg je van ons:

  • Een goed salaris van minimaal €2.759,- en maximaal €3.922,- bruto (FG 50 CAO Ziekenhuizen) en alle overige arbeidsvoorwaarden zoals die staan in de CAO Ziekenhuizen.
  • Een afwisselende baan in de zorg met een fijne en warme werksfeer, Flexibele werktijden met veel vrijheid en vertrouwen!
  • Een contract van 1 jaar voor 28 tot 36 uur per week, 24 uur is bespreekbaar. Klikt het goed en zijn we na een jaar nog steeds allemaal blij met elkaar? Dan geven we een vast contract!
  • Een hecht team van collegas die voor elkaar klaarstaan en betrokken zijn bij elkaar.
  • Extra arbeidsvoorwaarden speciaal voor onze werknemers:
  • Collectieve zorgverzekering
  • Hoge korting op fiets, tablet, telefoon en/of laptop
  • Korting op de sportschool
  • Vakantiewoningen huren tegen een lage prijs
  • Gratis trainingen van GoodHabitz

Wat geef jij?
Wat verwachten wij van jou:

  • Je beschikt over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
  • Je werkt verbindend, onconventioneel en ziet altijd mogelijkheden.
  • Je hebt kennis van huidige wet- en regelgeving op het gebied van ziekenhuiszorg of de VVT (Wlz, Zvw en Wmo).
  • Je bent communicatief vaardig en weet mensen op een positieve manier te overtuigen.
  • Je bent bekend met het gebruik van visualisatietools zoals SAS VA en de verwerking van data met behulp van BI tooling en Microsoft Excel.
  • Je beschikt over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Wij vragen deze voor je aan!

CuraMare als jouw werkGEVER
CuraMare geeft zorg met hart en ziel. We bieden ziekenhuis-, thuis- en ouderenzorg voor de bewoners van Goeree-Overflakkee, westelijk Voorne-Putten en Schouwen-Duiveland. Samen met meer ruim 3300 professionals zorgen we dat patiënten en cliënten de best mogelijke zorg krijgen. Dat doen we vanuit onze waarden: deskundigheid, gastvrijheid, compassie en vertrouwen. We bieden een fijne plek dichtbij huis om te werken, of als vrijwilliger aan de slag te zijn. En geven jou de ruimte om te leren en jezelf door te ontwikkelen in de zorg.

Solliciteer nu als assortimentscoördinator!
Wil jij jouw zorghart geven in een afwisselende baan met fijne collega's? Solliciteer dan nu als assortimentscoördinator bij CuraMare. We kijken uit naar je motivatie en CV! We ontvangen deze graag vóór 1 januari.

Heb je vragen over deze vacature?
Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt bellen of een WhatsApp bericht sturen naar Paul Potman, manager dienst financiën en advies, via: 06-3175 3915. Hij beantwoordt je vragen graag!



Solliciteer

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld


Deel de vacature via:

Plan uw bezoek

Bezoekadres

Ondersteunende diensten
Stationsweg 22
3247BW Dirksland

Plan uw bezoek
0187 60 73 00

Locatie informatie

Locatie: Ondersteunende diensten