Beleidsmedewerker kwaliteit en veiligheid (senior)

28-36 uur | HBO | Woonzorglocaties CuraMare

Solliciteer

De thuis- en ouderenzorg staat de komende jaren voor grote uitdagingen. De zorgkloof komt steeds sneller op ons af. De vraag naar zorg zal door de vergrijzing steeds meer toenemen maar de beschikbare mensen om deze zorg uit te voeren neemt af. Dit vraagt om een andere manier van inzet van professionele zorg. De toegankelijkheid van zorg komt onder druk te staan door de veranderde bevolkingssamenstelling en de veranderde leefstijlen. Hierdoor zullen zorgpartijen steeds meer moeten gaan samenwerken. Het borgen van kwaliteit bij deze uitdagingen is een ingewikkelde maar uitdagende puzzel waar we jouw hulp goed bij kunnen gebruiken!

HomeAlle vacaturesBeleidsmedewerker kwaliteit en veiligheid (senior)

Wat ga je doen?
Vind je het leuk om snel te schakelen en te opereren op verschillende niveaus en tussen diverse rollen? Dan zit je in deze functie binnen het team kwaliteit en veiligheid op de juiste plek! Jouw voelsprieten signaleren ontwikkelingen, afwijkingen en trends en behoeften binnen jouw werkveld. Op deze manier anticipeer jij op de toekomst. Jij hebt het beste voor met de organisatie, daarom verrijk jij de ontwikkeling van CuraMare met passend advies en expertise binnen de aandachtsgebieden kwaliteitsmanagement en cliëntveiligheid. Jouw werkzaamheden voer je voornamelijk uit op tactisch niveau.

Jij durft te zeggen wanneer de dingen goed gaan, maar ook wanneer het minder goed gaat. Je evalueert het (strategisch) beleid, signaleert knelpunten en neemt initiatieven die kunnen leiden tot verbeteringen. Daarnaast zie jij graag resultaat! Jij weet kwaliteitsvraagstukken binnen een handomdraai (of twee) te vertalen naar concrete uitvoerbare plannen. Dagelijks zet jij je samenwerking skills in tijdens de projectactiviteiten en neem je deel aan de centrale calamiteiten commissie en verbeterteams. Je geeft voorlichting, informatie en advies aan in- en externe belanghebbenden en je traint/coacht collega’s.

Tenslotte deins jij niet terug voor een portie verantwoordelijkheid. Jij coördineert, of je neemt deel, aan ketenzorg brede (verbeter)projecten binnen jouw werkgebied en je zorgt voor de inbreng van eigen expertise. Samen met de het team kwaliteit en de managers maak jij deze functie succesvol en zorg jij ervoor dat dit bijdraagt aan de ontwikkeling van de hele organisatie, en niet te vergeten, je eigen ontwikkeling!

Wat geven wij?
Dit krijg je van ons:

  • Een goed salaris van minimaal €3.434,- en maximaal €4.842,- bruto o.b.v. 36 uur per week (FG55 CAO Ziekenhuizen) en alle overige arbeidsvoorwaarden zoals die staan in de CAO Ziekenhuizen. Inschaling is afhankelijk van opleidingen en werkervaring.
  • Een afwisselende baan in de zorg met een fijne en warme werksfeer!
  • Een contract van 1 jaar. Klikt het goed en zijn we na een jaar nog steeds allemaal blij met elkaar? Dan geven we een vast contract!
  • Een hecht team van collegas die voor elkaar klaarstaan en betrokken zijn bij elkaar.
  • Extra arbeidsvoorwaarden speciaal voor onze werknemers:
    • Collectieve zorgverzekering
    • Hoge korting op fiets, tablet, telefoon en/of laptop
    • Korting op de sportschool
    • Vakantiewoningen huren tegen een lage prijs
    • Gratis trainingen van GoodHabitz

Wat geef jij?
Wat verwachten wij van jou:

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-studie in de richting van kwaliteit of (zorg)management.
  • Je hebt affiniteit met de thuis- en ouderenzorg en bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, ervaring is een pré.
  • Je bent in staat om als projectleider te kunnen optreden en hebt bij voorkeur ervaring met projectmatig werken en of beleidsontwikkeling in de zorg.
  • Je kunt makkelijk schakelen van strategie naar operatie en weer terug.
  • Je bent daadkrachtig, stressbestendig en gestructureerd.
  • Je hebt een analytisch vermogen, bent resultaatgericht en hebt waar nodig hands-on mentaliteit.
  • Je bent enthousiast, leergiering, ambitieus, ziet kansen en bent proactief.
  • Je bent open minded en in staat tot omdenken.
  • Je beschikt over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Wij vragen deze voor je aan!
  • In voorkomende gevallen vragen wij bepaalde vaccinaties, welke gerelateerd aan de functie een verplicht karakter kunnen hebben. Dit doen we om te voorkomen dat medewerkers bij het uitoefenen van hun beroep een infectie oplopen en/ of andere medewerkers of patiënten besmetten.

CuraMare als jouw werkGEVER
CuraMare geeft zorg met hart en ziel. We bieden ziekenhuis-, thuis- en ouderenzorg voor de bewoners van Goeree-Overflakkee, westelijk Voorne-Putten en Schouwen-Duiveland. Samen met meer ruim 3300 professionals zorgen we dat patiënten en cliënten de best mogelijke zorg krijgen. Dat doen we vanuit onze waarden: deskundigheid, gastvrijheid, compassie en vertrouwen. We bieden een fijne plek dichtbij huis om te werken, of als vrijwilliger aan de slag te zijn. En geven jou de ruimte om te leren en jezelf door te ontwikkelen in de zorg.

Voor ouderen die niet meer zelfstandig kunnen wonen zijn er vijf woonzorglocaties op Goeree-Overflakkee. Lees meer over de zorg op onze woonzorglocaties op www.curamare.nl/zorgoponzelocaties.

Solliciteer nu als beleidsmedewerker!
Wil jij jouw zorghart geven in een afwisselende baan met fijne collegas? Solliciteer dan nu als beleidsadviseur bij CuraMare. We kijken uit naar je motivatie en CV! We ontvangen deze graag vóór 18 december.

Heb je vragen over deze vacature?
Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt bellen met onze adviseur kwaliteit & veiligheid, Caroline Rijsdijk, via: 06-22801476 of met onze divisiemanager, Wiltine Flier, via: 06-83245395. Zij beantwoorden je vragen graag!



Solliciteer

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld


Deel de vacature via:

Plan uw bezoek

Bezoekadres

Woonzorglocaties CuraMare

Plan uw bezoek

Locatie informatie

Locatie: Woonzorglocaties CuraMare