Adviseur Zorgadministratie

36 uur | HBO | Ondersteunende diensten

Solliciteer

Kun je de wet- en regelgeving ten behoeve van de zorgadministratie wel dromen? Is analyseren en optimaliseren van zorgregistratie processen voor jou gesneden koek en vind je het een leuke uitdaging om het management en medisch professionals hierover te adviseren? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken! Wij zoeken namelijk twee nieuwe adviseurs. Eén adviseur voor onze locatie in Spijkenisse (Spijkenisse Medisch Centrum) en één adviseur voor onze locatie in Dirksland (van Weel-Bethesda ziekenhuis).

HomeAlle vacaturesAdviseur Zorgadministratie

Wat ga je doen?
Je ondersteunt de zorgverleners van ons ziekenhuis bij het juist en volledig registeren en het declareren van geleverde zorg. Je bent verantwoordelijk voor het definiëren van het registratiebeleid zowel ziekenhuisbreed als specialisme specifiek. Ook ben jij het aanspreekpunt voor de aan jou toegewezen specialismen. Maar dit is nog niet alles... Jij implementeert de wet- en regelgeving, je leidt gebruikers op en je faciliteert de bronregistratie. Daarnaast analyseer en ondersteun je bij het oplossen van fouten door monitoring en stel je verbeteracties op. Dagelijks geef jij gevraagd en ongevraagd advies aan de verschillende gebruikers op het gebied van een juiste, tijdige en volledige bronregistratie. Je signaleert knelpunten, draagt verbeteringen aan en bespreekt deze met de vakgroepen en het management.

Door jouw ervaring met registratie ben je in staat om trainingen en instructies te geven aan zorgprofessionals (zoals medische specialisten, medische secretaresses en polimedewerkers). Je hebt een goed ontwikkeld cijfermatig inzicht en je duikt graag de data in, op zoek naar verbanden en eventuele fouten. Je neemt niet zomaar iets aan en durft, gevraagd en ongevraagd, jouw mening te geven.

Wij werken conform de uitgangspunten van Horizontaal Toezicht. Je voert werkzaamheden uit in het kader van Horizontaal Toezicht en werkt hierbij nauw samen met de coördinator Horizontaal Toezicht. Dit betekent dat we risicogericht zijn en ondersteunen bij een juiste volledig en tijdige registratie van de zorg zo dicht mogelijk bij de bron.

De Zorgadministratie maakt de komende jaren een aantal ontwikkelingen door op het gebied van innovatie. De belangrijkste ontwikkelingen zijn de implementatie van RPA (Robotic Process Automation) en de overgang naar HIX 6.3. Kortom een uitdagende en diverse functie waarbij je terecht komt in een professionele werkomgeving met een informele sfeer, leuke collegas en ruimte voor jouw ontwikkeling.

Wat geven wij?
Dit krijg je van ons:

  • Een goed salaris van minimaal €3.047,- en maximaal €4.324,- bruto o.b.v. 36 uur per week (FG 50 CAO Ziekenhuizen) en alle overige arbeidsvoorwaarden zoals die staan in de CAO Ziekenhuizen.
  • Een afwisselende baan in de zorg met een fijne en warme werksfeer!
  • Een contract van 1 jaar. Klikt het goed en zijn we na een jaar nog steeds allemaal blij met elkaar? Dan geven we een vast contract!
  • Een hecht team van collegas die voor elkaar klaarstaan en betrokken zijn bij elkaar.
  • Extra arbeidsvoorwaarden speciaal voor onze werknemers:
  • Collectieve zorgverzekering
  • Hoge korting op fiets, tablet, telefoon en/of laptop
  • Korting op de sportschool
  • Vakantiewoningen huren tegen een lage prijs
  • Gratis trainingen van GoodHabitz

Wat geef jij?
Wat verwachten wij van jou:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en/of denkniveau met eventueel aanvullende opleidingen en/of relevante werkervaring op dit specifieke werkgebied.
  • Bij voorkeur werkervaring als bijvoorbeeld DBC adviseur
  • Je hebt kennis van de DBC-systematiek en NZa wet- en regelgeving.
  • Bij voorkeur ervaring met het werken in EPD Chipsoft HiX.
  • Je bent leergierig en pikt zaken snel op.
  • Je bent flexibel en je kunt goed omgaan met een gezonde dosis weerstand.
  • Je bent positief kritisch en analytisch
  • Je hebt een eigen visie op het verbeteren van processen en je durft gevraagd, maar ook ongevraagd advies te geven.
  • Je beschikt over krachtige en overtuigende adviesvaardigheden.
  • Je beschikt over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Wij vragen deze voor je aan!
  • In voorkomende gevallen vragen wij bepaalde vaccinaties, welke gerelateerd aan de functie een verplicht karakter kunnen hebben. Dit doen we om te voorkomen dat medewerkers bij het uitoefenen van hun beroep een infectie oplopen en/ of andere medewerkers of patiënten besmetten.

CuraMare als jouw werkGEVER
CuraMare geeft zorg met hart en ziel. We bieden ziekenhuis-, thuis- en ouderenzorg voor de bewoners van Goeree-Overflakkee, westelijk Voorne-Putten en Schouwen-Duiveland. Samen met meer ruim 3300 professionals zorgen we dat patiënten en cliënten de best mogelijke zorg krijgen. Dat doen we vanuit onze waarden: deskundigheid, gastvrijheid, compassie en vertrouwen. We bieden een fijne plek dichtbij huis om te werken, of als vrijwilliger aan de slag te zijn. En geven jou de ruimte om te leren en jezelf door te ontwikkelen in de zorg.

Solliciteer nu als adviseur zorgadministratie!
Wil jij jouw zorghart geven in een afwisselende baan met fijne collegas? Solliciteer dan nu als adviseur zorgadministratie bij CuraMare. We kijken uit naar je motivatie en CV!

Heb je vragen over deze vacature?
Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt bellen of een WhatsAppbericht sturen naar Harrie Steijvers, via:06-51269260. Hij beantwoordt je vragen graag!



Solliciteer

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld


Deel de vacature via: