Medewerker operationele inkoopadministratie

16 uur | MBO | Ondersteunende diensten | Dirksland e.o.

Solliciteer

Ben jij op zoek naar een leuke en afwisselende administratieve baan in de zorg? Ben je proactief, oplossingsgericht en houd je van een functie met veel contact, zowel intern als extern? Lees dan vooral snel verder!

HomeAlle vacaturesMedewerker operationele inkoopadministratie

Wat ga je doen?
Als medewerker operationele inkoopadministratie zorg jij ervoor dat alles wat nodig is voor de bedrijfsvoering van onze organisatie op tijd besteld, geleverd én administratief correct verwerkt wordt. Je pakt je werkzaamheden zelfstandig op, maar werkt daarbij nauw samen met je collega’s in het team. Je houdt je bezig met het verwerken van bestellingen en de administratieve afhandeling van inkoopcontracten.

Daarnaast ben jij het aanspreekpunt: voor de interne organisatie (bestellers) én voor leveranciers. Je beantwoordt vragen over bestellingen en levertijden en hebt daarbij een belangrijke signalerende rol. Denk bijvoorbeeld aan het oppakken van situaties waarin inkooporders niet op tijd geleverd worden. Jij weet dergelijke signalen op de juiste manier onder de aandacht te brengen binnen de organisatie.

Ook ondersteun je de (strategische) inkopers bij specifieke inkooptrajecten en denk je actief mee over hoe we onze processen kunnen verbeteren.

Je komt terecht in een hecht team van 10 collega’s binnen de Crediteurenadministratie & Operationele Inkoopadministratie.

Wat geven wij?
Dit krijg je van ons:

  • Een goed salaris van minimaal €2.528,- en maximaal €3.579,- bruto o.b.v. 36 uur per week (FG 35 CAO Ziekenhuizen) en alle overige arbeidsvoorwaarden zoals die staan in de CAO Ziekenhuizen, waaronder vakantiegeld en een eindejaarsuitkering.
  • Een afwisselende baan in de zorg met een fijne en warme werksfeer!
  • Een contract van 1 jaar. Klikt het goed en zijn we na een jaar nog steeds allemaal blij met elkaar? Dan geven we een vast contract!
  • Een hecht team van collega’s die voor elkaar klaarstaan en betrokken zijn bij elkaar.
  • Extra arbeidsvoorwaarden speciaal voor onze werknemers:- Collectieve zorgverzekering
  • Hoge korting op fiets, tablet, telefoon en/of laptop
  • Korting op de sportschool
  • Vakantiewoningen huren tegen een lage prijs
  • Gratis trainingen van GoodHabitz
  • Voordelig naar leuke evenementen met Tickets for Good

Wat geef jij?
Wat verwachten wij van jou:

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde mbo opleiding met een aantal jaren relevante werkervaring.
  • Je hebt affiniteit met bestel systemen, bij voorkeur met het bestelsysteem van Afas.
  • Je werkt klant- en servicegericht met gevoel voor dienstverlening en kwaliteit.
  • Je werkt nauwkeurig en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je beschikt over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Wij vragen deze voor je aan!

CuraMare als jouw werkGEVER
CuraMare geeft zorg met hart en ziel. We bieden ziekenhuis-, thuis- en ouderenzorg voor de bewoners van Goeree-Overflakkee, westelijk Voorne-Putten en Schouwen-Duiveland. Samen met meer ruim 3000 professionals zorgen we dat patiënten en cliënten de best mogelijke zorg krijgen. Dat doen we vanuit onze waarden: deskundigheid, gastvrijheid, compassie en vertrouwen. We bieden een fijne plek dichtbij huis om te werken, of als vrijwilliger aan de slag te zijn. En geven jou de ruimte om te leren en jezelf door te ontwikkelen in de zorg.

Voor ouderen die niet meer zelfstandig kunnen wonen zijn er vijf woonzorglocaties op Goeree-Overflakkee. Lees meer over de zorg op onze woonzorglocaties op www.curamare.nl/zorgoponzelocaties.

Lees meer over de thuiszorg die wij aanbieden op www.curamare.nl/zorgthuis/curamarethuiszorg

Lees meer over de ziekenhuiszorg die wij aanbieden op www.vanweelbethesda.nl

Solliciteer nu als medewerker operationele inkoopadministratie!
Wil jij jouw zorghart geven in een afwisselende baan met fijne collega’s? Solliciteer dan nu bij CuraMare. We kijken uit naar je motivatie en CV! We ontvangen deze graag vóór 20 september. De sollicitatiegesprekken staan gepland in de week van 29 september.

Heb je vragen over deze vacature?
Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt bellen of een mail sturen naar Jeroen Mailiepaard, coördinator Crediteurenadministratie & Operationele Inkoopadministratie, via: 0187-891004 of j.maliepaard@curamare.nl. Hij beantwoordt je vragen graag!



Solliciteer

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld


Deel de vacature via: